دلهــــره ...
8 / 6برچسب:دلهـره,آرزو,دعا, :: 1 AM :: نويسنده : aramesh

مینویسم ،

           به نیت خــاطـــــره هــــا ...

.

.

.

                    ... دلهـــره ...

.

.

.

زنگ دنیا ،

صدای دلهــــره ...

صدای روز هـــای آشفتگی ...

شک به تمام اشکـــ هـا ...

و حسی که امید است مگر این روز هـــا

به لحظاتی فکر میکنم که سخت نفس میکشیدم ...

تنهـا در هوایی که آشفته بازار این روز های زندگی بود ،

برای کسی که تنها در هوای آرامشــی که به آن دل خوش است

زنده میمانــد ...

سخت است ...

درکــــــ میخواهد ...

آرزو نمی کنم اما گاهی ،

 درد می خواهد ...

بگذریم ...

لحظاتی که گذشته اند خیسی اشک های خشک شده را بر نخواهند گرداند ...

میان آن همه " بی جوّی " ، ...

تو تنها توان انتظار داری ...

یا " اجبار " انتظار

به چیزی نگاه میکردم که از آینده مـیـگـفـت ، ...

احساس " تعلّق "

نمی دانم ...

به جایی ...

به کسی ...

به چیزی ...

یا حتی " عروسکـــ چشم دکـــمه ای خودت " ...

   من احساس کردم ...

                              تـو ، هـم ...

.

.

.

به قلم :aramesh

 

 -*-*-*-*-*-

هم نفس هــــام ، من اول مهـــــر تست گویندگی دارم ...

واسم یه لحظه از آرامشتون دعـــا کنید ...



نظرات شما عزیزان:

مطهره
ساعت22:32---10 بهمن 1392
باریک باریک جیگرک=D D

خسرو
ساعت8:54---18 مهر 1392
سهــمِ مَــن از دُنیــــــــــــا
نداشتـــــن استــــــــــــ ...
تنهـــــا قـــــدم زدن در پیاده رو هــــــا
و فكـــــــر كردن به كســـــی كه
هیـــــــــچ وقتـــــــــــــ نبــــــــــود ................!


خسرو
ساعت21:32---13 مهر 1392
@ };- = DD@ };-@} ;-: ) @} ;-@}; -= DD@} ;-@}; - @}; - = DD=D D : ) @ };- =D D@ };-@} ;- @ };-@} ;-: )=D D@} ;-@}; -

خسرو
ساعت21:31---13 مهر 1392
اتل متل صداقت / دل به تو کرده عادت / برات دعا میکنم / اینه رسم رفاقت !

خسرو
ساعت21:30---13 مهر 1392
آرزو میکنم که فرو افتادن هر برگ پاییزی آمینی باشد برای آرزوهای قشنگت !

خسرو
ساعت18:04---11 مهر 1392
اگر چه عاشق برفم بهار هم خوبست
بدان به خاطر تو انتظار هم خوبست
دلم به خلوت تابوت رفت دلتنگم
ولی برای دل من مزار هم خوبست . . .


خسرو
ساعت18:00---11 مهر 1392
چرا دلت گرفته خوب
= DD : X @} ;- = DD; )); )) @ };-=D D =D D@} ;- :- | )@}; -= DD : X @} ;- = DD; )); )) @ };-=D D
خسرو
ساعت17:58---11 مهر 1392
چقدر دلم می خواهد نامه بنویسم
تمبر و پاکت هم هست
و یک عالمه حرف
کاش کسی جایی منتظرم بود . . .


خسرو
ساعت11:58---11 مهر 1392
دوست داشتن ؛ زبان ٬ زمان ٬ راه ٬ دلیل ٬ نشانه نمی خواهد !!!



دوست داشتن دل می خواهد و یک “من” می خواهد و یک “تو”
=D D=D D=D D=D D=D D=D D=D D=D D=D D=D D=D D=D D=D D=D D=D D=D D=D D=D D=D D=D D=D D=D D=D D=D D=D D=D D=D D=D D


خسرو
ساعت11:55---11 مهر 1392
atefeh
ساعت16:07---31 شهريور 1392
آجی دلم برات تنگ شده...

sayeeeeee
ساعت14:29---29 شهريور 1392
سلام عزیزم قالب جدید مبارک ... سربزن منتظرتم

masoud1616
ساعت10:16---22 شهريور 1392
•*♥♥♂بنام خداوند تاریکی ها♀♥♥*•.سلام خوبی؟فانوستو بردار... آروم پشت سرم بیا...بیا....هیسسس.. آروم..کسی نفهمه...بیا تو وبلاگ تاریک من.کفشاتو همونجا در بیار....از وبلاگ خوشملت خوشم اومد به وبم بیا بگو با چ اسمی لینکت کنم.........اگه دوست داری با این اسم منو لینک کن..........

سکوتــــــم پر از ناگفتـــــه هاستــــــ .....رفتی بیرون درم ببند


atefeh
ساعت20:47---18 شهريور 1392
هیچی بابا دیگه تموم شد.


تست گویندگی چی؟!!!


farnaz
ساعت18:44---18 شهريور 1392
سلوووووووووووووووم اجی قشنگ بود اومم اپم بیااااااااااا

farnaz
ساعت18:44---18 شهريور 1392
سلوووووووووووووووم اجی قشنگ بود اومم اپم بیااااااااااا

خسرو
ساعت11:41---18 شهريور 1392
سلام ابجی وبلاگ اولم استقلال بود بعد وبلاگ جدیدی درست کردم ابجی



سپاسگذارم که به وبلاگ دیگر من هم نظر دادی ممنونم
پاسخ: بهترین انتخاب زندگیت اســــــــتــــــــقــــــــلاله ... ♥


خسرو
ساعت5:35---18 شهريور 1392
چگونه تکه تکه های سهمم از تو را


کنار هم بگذارم؟


چگونه بسازمت؟





آدم هـــــــا... فـرامـوش نـــمیکــــنند ... !! ...


فــــــــقط ...


دیـــگر ســـــــــــــــــــــاکت میشـوند ...


هـمین....!

















گیرم که باخته ام!!!





اما کسی جرات ندارد به من دست بزند





یا از صفحهء بازی بیرونم بیندازد





\"شوخی نیست من شاه شطرنجم... \" !!!

















لحظاتی وجود دارند که دراز کشیده ای


خیره به آسمان


و یک چیزی مثل صاعقه وجودت را خالی میکند.


زیرلب میگویی:


دیگه مهم نیست!


و یك چیزی توی زندگی ات تمام میشود


بترس از روزی که دیگر برایم مهم نباشی








سلام ابجی
پاسخ: :)


sayeeeeee
ساعت18:27---15 شهريور 1392
موفق باشی

گرگ باران دیده
ساعت18:25---14 شهريور 1392
ما هرچی که کشیدیم!
از آرزوها بود


atefeh
ساعت14:18---14 شهريور 1392
به دوستم زنگ زدم میگم ماشینم روشن نمیشه

میگه استارت میزنی روشن نمیشه؟

د نه د هنوز به اونجا نرسیدیم فعلا با خواهش و تمنا دارم کارمو پیش می برم



سر جلسه امتحان به دختره میگم سواله 8 چی میشه؟

میگه تقلب می خوای کلک؟

پ نه پ می خواستم سر حرفو باز کنم … عشق نمی خوابه …تو رو خواستن نمی خوابه



با یه دسته پول رفتم بانک

کارمند میگه میخوای بریزی به حساب؟

گفتم پ ن پ عاشقتم اومدم بریزم به پات



داشتم آهنگو هی جلو عقب میکردم که تکست آهنگو بنویسم

دوستم میگه: تویی هی آهنگو جلو عقب میکنی؟

میگم پ نه پ خواننده رو این قسمتش خیلی تاکیید داره



داریم راه میریم با دوستام پام پیچ خورده خوردم زمین میگه کمک می‌خوای؟

میگم پـَـ نَ پـَـ شماها خودتونو نجات بدین من اینجا میمونم مقاومت می‌کنم بریییید برییییییید



همسر ایده آل کسی است که

Page Not Found 404 Error



بابام سوزن رو گذاشته رو دسته مبل افتاده گم شده همه بسیج شدیم دنبالش می گردیم.

اومده صحنه رو بازسازی میکنه یه سوزن دیگه میزاره میندازه ببینه کجا می افته

هیچی دیگه الان همه داریم دنبال دو تا سوزن می گردیم





آپــ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـمـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ

منتظرتم!
پاسخ: ممنون خیلی زیاد


ساعت19:44---13 شهريور 1392
من لینکت کردم توم منو لینک کن وبت خوبی داری

مرد همیشه آبی
ساعت15:10---12 شهريور 1392
عالی بود مرسی راستی یک سر بزن آپم

zahra
ساعت18:29---10 شهريور 1392
سلام عزیزم مطالبت عالین
ممنون که به وب ماهم سرزدی


به رنگ صورتی
ساعت13:11---10 شهريور 1392
مرسی سر زدی

...آزاد...
ساعت19:29---9 شهريور 1392
سلام ...ایشالا که قسمتت میشه و قبول میشی.......



فقط با آرامشت باش....
پاسخ: با آرامشم ... آره


خسرو
ساعت10:37---9 شهريور 1392
در خلوت كوچه هایم








باد می آید








اینجا من هستم ؛








دلم تنگ نیست....








تنها منتظر بارانم








تا قطره هایش بهانه ایی باشند








برای نم ناك بودن لحظه هایم








و اثباتی








بر بی گناهی چشمانم!








سلام ابجی
پاسخ:مرسی :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







این ماه خیس ...
... aramesh ...
درباره وبلاگ

آرامشی برای همیشه ...
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان in rah... و آدرس tabasomapa.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. در صورت هر گونه اشکال در جعبه پیام مشکل خود را مطرح کنید





نويسندگان